Ijnformációs adatbanki rendszer kialakítása, eszközbeszerzés és marketing
Támogatott: Bőzsöny és Társa KFT
Támogatási összeg: 1.746.000 Ft
Projekt címe: Bőzsöny és Társa KFT online és offline médiában való megjelenése egységes arculattal
Céglogó tervezés, a korábbitól, mind színben, mind arculatban eltérő készült. Vektoros (korlátlanul nagyítható) változatban is megvalósult. Ezt követően a céglogó használata, lehetőségek és kötöttségek kerültek meghatározásra, online és offline médiumokban, melyet egy arculati kézikönyvben készült el (dvd melléklettel). Az arculat alapján és szorosan hozzá igazodva készültek a szórólap tervek, folyamatos finomhangolásokkal, próbanyomatok tesztelése után. Ezekkel párhuzamosan készült a GEO kereső kiszolgáló, mely a lokális keresésekre építve, működési területüknek megfelelően 23 városba, közel 30 kulcsszóra, összességében több mint 600 weboldalas megjelenésre épül. Végül egy grafikai 4 oldalas kiadvány készült, egyfajta prospektus, mely a cég tevékenységét mutatja be. Ez 2000 példányban magas nyomdai minőségben előállítva, majd a cég dolgozói által terítve került az ügyfelek és a leendő ügyfelek körébe.